diumenge, 27 d’octubre del 2013

Viure intensament.

Fa poc, vaig llegir al diari l'article d'un artista, (en relació a la fotografía i als fotògrafs) on la frase principal del mateix deia així: "Molts cops, vivim més preocupats per retratar tots els moments que vivim, que no pas per viure'ls intensament". En part no li manca raó, i no m'agradaria semblar que sóc poc profund, o que sóc un simplista, però hi discrepo.

No crec que em pugui considerar fotògraf professional, ni molt menys, però per a mi  és de necessecitat, qüasi vital, retratar, captar tots aquets moments, tots aquets instants, ja que crec, que és una bona manera de viure'ls intensament. És la meva particular manera de trobar-me agust amb mi mateix, de saber que aquella fotografía, aquell instant, queda atrapat en una càmera per sempre, però que alhora suma una vivència més i una experiència més a la meva vida.

Amb el treball fotogràfic que he realitzat a continuació, he volgut expressar tots aquets sentiments, i totes aquestes experiències, viscudes durant aquest estiu, i que ara, vull compartir amb tots vosaltres. 






























No deixeu mai de fotografiar, de retratar i de captar tots aquets moments, però sobretot, no deixeu mai de viure la vida amb ganes, de viure la vida intensament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada