dimecres, 9 de novembre del 2011

La meva galería Flickr

Reflexes de vida. Reflejos de vida. Reflections of life.Pasaia.Indrets balsámics. Lugares balsamicos.Handbol. Balonmano. Handball.A la merçè de les llums del crepúscle.Una salida de emergencia. An emergency exit.
La caiguda més gloriosa. La caída más gloriosa. The most glorious fall.Tres de deu amb folre i manilles.Tres de nou amb folre.Estenopeica.Un dia al parc. Un dia en el parque. A day in the park.Si et quedes quiet a dins del llit, t'ensenyaré una cançó...
Autorretrat. Autoretrato. Self-portrait.Capvespre. Atardecer. Late afternoon.Els colors de les nits de tardor.Muntanya. Boira. Neu.Ruth.Dia a dia, pas a pas.
Imatge icònica. Imagen icónia. Iconic image.En la memòria. En el recuerdo. In memory.Xavier.Perquè no una miqueta d'aigua fresqueta a la vida?És bellessa.I tot es veu tant petit...
La galería de Joan Sanchez Escamilla en Flickr.
Aquí us presento la meva galeria de flickr, amb un recull fotogràfic propi, dividit en quatre àlbums: Viladecans, on intento reflexar i transmetre una visió diferent del meu poble; Indrets, on hi figuren les fotografies d'alguns dels llocs on he estat i que més m'han marcat; Trascendent, que és un recull de totes aquelles persones que han sigut, i són molt importants a la meva vida; i Un dia en el mundo, on trobem tot un seguit de fotografíes que reflexen l'esperit d'un món viu, d'un món en moviment i on es representa la cotidianitat i el dia a dia en les nostres vides. La intenció és que a cada álbum hi hagi alguna cosa que el faci especial, i que expliqui una història, una història que pugui interconnectar les imatges entre sí, per acabar formant un tot, un tot que representarà al final la nostra vida, i tot allò que ens sembla important. 

Podreu seguir el meu treball al flickr a través del link: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada