dimecres, 22 de juny del 2011

I com de maco és tot això!

Faig un petit incís en la noveleta que estic escrivint, ja que ho trobo totalment oportú i adeqüat. Fa temps que no em passava per aquí, i quina millor manera de tornar-se a activar que amb un fet com el d'avui. Perquè avui, 22 de juny, és l'aniversari d'una genial i fantàstica persona, és l'aniversari de la meva millor amiga, la Laia. Si sóc sincer no sé ben bé que dir, així que: Moltíssimes felicitats! Espero que poguem gaudir d'aquesta amistat sempre, sempre, i que en tot moment ens poguem donar suport mutuament, com sempre hem fet i que sempre ens ha anat tant i tant rebé!



Dir també, que ens espera un gran, gran estiu per endevant, plens de projectes, videoclips i fotosessions chungues pels terrats, les xerrades  profundes i filosòfiques a les dues de la matinada, i perquè no dir-ho també, les menys profundes. Pel carinyu, per l'amistat, la confiança que em tens i em demostres, sempre acudeixes a mi quant hi han problemes o ets sents malament, i això, no té preu. Ets genial i ho saps, com també saps que aquí tens un amic que t'ajudarà en tot el que calgui. Moltes gràcies per la teva amistat, i per molts anys! Moltes felicitats Laia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada